Descriere:
Solutionează cererile primite telefonic sau direct de la clienţi, oferind informaţii adecvate în mod politicos şi corect;
Efectuează programarea clienţilor pentru reparaţii;
Solicită actele necesare la prezentarea autovehiculului pentru reparaţii documentele specifice şi verifică daca datele înscrise în acte corespund cu datele de identificare ale autovehiculului;
Înregistrează corect şi complet în sistemul informatic datele despre client şi autovehicul, actualizează de fiecare dată aceste date, dacă este cazul
Efectuează împreună cu clientul recepţia interactivă a autovehiculului şi menţionează solicitările în precomanda, iar constătările și aspectul exterior al autovehiculului în fișa de preluare inclusiv semnatura clientului;
Completează şi tiparește documentele specifice la preluarea autovehiculului şi solicită semnarea de către client pe toate documentele tipărite.
Ține legătura cu clienţii, informându-i asupra stadiului lucrărilor de reparaţie;
Informează clientul referitor la eventualele noi intervenţii necesare a fi făcute şi solicita clientului acceptul de reparație pentru lucrările suplimentare;
Respectă politica companiei;
Cerinţe :
Absolvent (ă) studii superioare (recomandat)
Cunoştinţe bune de limba engleză ;
Operare PC, Ms Office, Internet;
Este flexibil în abordarea diferitelor situatii apărute și capabil să le rezolve competent și definitiv ;
Spirit de organizare, de control, de observare și capacitate de înţelegere a problemelor;
Abilitatea de a gestiona conflicte ;
Persoană responsabilă, flexibilă, orientată către client;
Spirit de intiativa, spirit de echipă;
Abilităţi de comunicare şi negociere;
Eficient, amabil, sociabil;
Are abilitatea de a-și atinge obiectivele;
Permis auto categoria B de minim 2 ani;
Experienţă sau practică constituie avantaj;
Beneficii:
Mediu de lucru modern într-o echipă tânără
Pachet salarial compus din salariu fix + bonusuri